Thursday, August 15, 2013

Gtlak, For Android,

http://www.albinoblacksheep.com/download/icon/googletalk.png












Android Phone ah Phun2 an in dannak aum. cu hna cu zeiah dah kan hmuhkhawh ti ah cun Original ah a tel cia
mi Google Play le Google Play atel lo mi Phone an si, Original ah Google Play a tel mi poah caah mah Software hi Download tuahkhawh asi lai Update asi lo mu ka hawi pa nih a ka hal ruang ah ka chiah mi asi,

Bia hna bia ah na phone ah Original Google Play a tel lo ah cun mah Software hi install na tuah kho lai lo,
cucaah mah Gtlak hi Install tuah na duh ah cun

1.Na Phone Root a si mi asi a hau lai
2.Root Expro sofware na ngei a hau lai

1.Na Phone root a tuah cia mi asi ah cun, SD Card ah Gtalk hi Copy law Past
Cun Root Expro.apk kha Install tuah law

1.Root Explore kha Ong piak
SD Card timi kha kawl piak hmasa na hmuh bak in,
Talk.apk kha Hmet law Copy tiin aum lai Copy tuah piak law,
System timi kawlpiak System dih in App chung ah lut piak than law a cung lei R/W , kha hmet piak law
R/O tiin asi lai mah dih in cun tunai tlak.apk Copy na lak mi kha Past tuah piak law Na Phone ah Talk a um kha na hmuh lai ka lawm Atanglei ah Download tuahkhawh asi fiang lo mi poah Comment pek khawh asi Comment hmuh lo ah le nan tlamtling rua tiah ka ruah lai mu ka lawm



________________________________________________________

      Install Root Explorer 3.1 Apk



______________________________________________________



Gtlak Download Tuahnak


_________________________________________________________



You have requested the file:
Name: Talk(www.chinmobile.blogspot.com.apk
Size: 1.21 MB
Uploaded: 15-08-2013 11:12
Last download: 15-08-2013 11:12
Download




 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPjbDiQGhTKCp1Yi-yZ3yaFqsDR2a2D1WZDn39VMCH4YaxpNPCVVvFrSu8TYnbEmIJx-68FOGu80TSs9A-dxzp14xxOZ9eEgD0b0n-W3u9B3m8Thyui6JgbMjWS6LJz0Dvxl6bja4wWA/h99/dd.gif

>>Chin Mobile Group a ka leng tu nan cung ah kaa Lawm! Hi Website ah catial na duh ah cun dennisrampengthang7@gmail.com ah kuatkhawh asi, Zaangfahtein facebook Like pek in le.... >>www.chinmobilegroup.blogspot.com<<.... hi na hawi le chimkhawh ka zuam piak ve hram uh , Dennis Ram Peng Thang>>



No comments:

Post a Comment